Στόχοι, Θεματικές ενότητες, Ενδεικτικές δραστηριότητες

Να προσδιορίζουν τη θέση της καρδιάς και να την περιγράφουν.

Να κατανοούν το ρόλο της καρδιάς στο πλαίσιο του κυκλοφορικού συστήματος.

Να διακρίνουν τα αγγεία σε φλέβες και αρτηρίες και να κατανοούν το ρόλο της στην κυκλοφορία του αίματος.

Να αναφέρουν της λειτουργίες του κυκλοφορικού συστήματος και να τις συσχετίζουν µε τα όργανα που το αποτελούν.

Να αιτιολογούν την αναγκαιότητα της άσκησης και της σωστής διατροφής στην καλή λειτουργία της καρδιάς και των αγγείων.

Να διακρίνουν της συνήθειες του ατόµου που συµβάλλουν στην καλή λειτουργία της καρδιάς.

Ανθρώπινος οργανισμός              – Κυκλοφορικό σύστημα

Η καρδιά – τα µέρη της καρδιάς

Φλέβες – αρτηρίες

Μικρή  µεγάλη κυκλοφορία

Παράγοντες που επηρεάζουν τη λειτουργία του κυκλοφορικού συστήματος

(ώρες 3)

Παρατηρούν εικόνα του ανθρώπινου σώματος, εντοπίζουν τη θέση της καρδιάς και την περιγράφουν.

Εντοπίζουν στο δικό της σώμα τη θέση της καρδιάς.

Ζωγραφίζουν ή δραµατοποιούν τη µικρή και

µεγάλη κυκλοφορία.

Μετρούν µε πιεσόμετρο την πίεση του αίματός της.

Συγκεντρώνουν άρθρα από περιοδικά, συνομιλούν µε ειδικούς και δραµατοποιούν συνήθειες που συµβάλλουν στην καλή λειτουργία της καρδιάς και των αγγείων. (Αισθητική Αγωγή, Γλώσσα, Φυσική Αγωγή).